Nu tar jag helg!

Är så okoncentrerad och vill inte sitta på mitt kontor längre!
Jag skiter i värmepumpar, bokningar, fakturor och annat som jag borde göra! Åker hem och hämtar tjejerna istället. Ska bara förbi systemet först och köpa något gott vin att ha till kvällen.
Det regnar och är grått ute, perfekt för att tända massor av ljus och mysa hemma.

Har ringt Claessons El i Lindome och tingat en tvättmaskin. Har jag riktigt tur hinner Raffa hämta den på vägen hem från jobbet! Nu får jag en fin maskin med display, vilket säkert kommer att göra mitt jobb som Askunge hemma lite roligare!

Njut av denna fredageftermiddag, den kommer inte tillbaka!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Ulrika

Mysigt med vin o ljus! Hade nog gjort dsamma om det inte varit för sjukeriet som råder här hemma :S



Ha en riktigt trevlig helg!



Ulrika

2008-10-10 @ 18:20:49
URL: http://uj76.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback