Nu ska Fortum få köpa en ny tvättmaskin till mig!

Har ju haft problem med strömfall i vårt och även grannarnas hus. Trodde att vår tvättmaskin var trasig och tog hem en serivcegubbe, som talade om att vi hade för lite volt in till huset och därför fungerade inte maskinen.
Han sa att jag skulle vara glad att det inte var värre skador på den.
Fortum kom ut och fixade elen och jag började tvätta ikapp tre veckors kläder!  Tyckte tom att det var kul att tvätta just då!
Nu svajar elen igen och min maskin låter som om jag lagt in cementblock i den istället för kläder!

I morse bestämde jag mig för att lägga energi på att få en ny maskin av Fortum. Så mycket som jag betalar till dom kan de faktiskt ge mig en maskin och se glada ut :)

Eftersom jag själv sitter dagligen och tar emot samtal om maskiner som inte alltid fungerar så har jag ju lärt mig HUR man ska tala för att få sin vilja igenom.
La till den lenaste rösten jag kunde och förklarade hur jobbigt mitt liv var utan min maskin. Plötsligt hade jag TRE väldigt smutsiga ungar, en illaluktande man och själv lite allergier!
Hon tyckte jättesynd om mig och förstod till 100% att jag inte kunde vara utan min maskin.
Nu kommer det en skadeanmälan i posten i morgon och då ska jag lika lent förklara hur synd det är om mig skriftligt!

Hoppas bara att ärendet går fort för tre veckor till utan maskin vet jag inte om jag överlever!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Millan

kikar in fr fl...

2008-10-08 @ 12:18:12
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback