Mitt tal till pappa.

Sitter här hemma i köket för mig själv. Barnen sover och Raffa är på hockey ( Frölunda får visst stryk av Ottowa idag!)
Har tänt upp massor av ljus och det är supermysigt. Försöker skiva ett tal som jag kan läsa i morgon på pappas begravning men det står helt still i mitt huvud.
Normalt sätt har jag väldigt lätt för att skriva men inte denna gång. Kan det beror på att jag innerst inne vet att jag inte kommer klarar att hålla mitt tal? Är rädd för att det brister totalt i morgon.
Jag har haft så fullt upp på jobbet sedan pappa dog att jag knappt har hunnit tänka eller sörja ordentligt. Känner att allt kommer att komma i morgon.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Jag hoppas dagen går bra trots allt det jobbiga.. Kram till dig..

2008-10-03 @ 06:40:04
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback