Lördag med buffè

Vi åt aldrig vår traditionella buffè igår. Det har blåst orkan (nästan) hela veckan och då är räkorna svindyra så vi fick hoppa över det. Det blev tacos istället. Barnen är så inrutade med vår buffè så de blev ju helt förvirrade när den inte stod på bordet igår. Valde därför att göra buffe ikväll stället, men utan räkor.
Gjorde jättegoda rullar av parmaskinka som vi rullade md tre olika smaker.
En med pepparrot, en blåmögelost och en rostad paprika. Mums ♥

Till detta fanns självklart massor av grönsaksstavar med dipp.
Så här söt är Leonie när hon äter nachochips med dipp!



Vi ska ta Leonie till läkaren i morgon. Hon är inte helt i topp. 1 timme innan denna bild togs, kräktes hon massor, var likblek och jättekall. Hon har varit så sedan i torsdags. Det konstiga är att mellan varven är hon som en duracell kanin och mår hur bra som helst. Känns ändå bäst att kolla upp henne.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Men stackars liten... jobbigt att behöva må så dåligt. Hoppas ni får bra hjälp hos läkaren i morgon. Kram kram :-)

2008-10-25 @ 23:45:51
URL: http://mammahelena.blogspot.com
Postat av: Helen Stenström

Hon har riktigt bra bords skick ha ha

2008-10-26 @ 23:32:27
Postat av: AnnaStina

Tusen miljoner TACK för din trevliga kommentar hos mig ang vad du helst vill läsa om i ditt drömblad ! :) Ditt svar är till stor hjälp för mig i mitt uppdrag :) Jag önskar dig en underbar dag och vilken sötnos till dotter du har ! Hoppas att hon kryar på sig . Kram! :)

2008-10-27 @ 13:52:34
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback