Leonies smeknamn!

Den 20 november 2006 föddes Leonie, efter en jobbig förlossning. Jag hade ramlat dagarna innan och spräckt blygdbenet så det var inte så skönt när hennes huvud pressades ut :)
Första två veckorna var hon som en "vanlig" bebis. Ammades regelbundet, sov massor och bajsade ner sig!
Efter två veckor valde jag att byta ut sista måltiden till ersättning istället och efter det sov hon 12 timmar i sträck utan att nattammas! Vi tyckte att vi hade världens lättaste bebis. När hon var fyra månader reste vi till Thailand i tre veckor och här fick hon sitt första smeknamn. Vi kallade henne "väskan".
Hon var så enkel att vi knappt märkte av henne.
- Vem bär väskan?
- Har du med väskans blöjor?
- Lilla väskan har vaknat!



Här ligger lilla "Väskan" vid poolen.



Nu fyller Leonie snart 2 år och sedan 1 år tillbaka kallas hon inte "Väskan"
Raffa har gett henne ett nytt smeknamn, med all rätt!

Här har ni henne, vår egen Armageddon!



Puss älskling, vi älskar dig jättemycket ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Ha ha ja man får visst inte njuta för evigt. Min duracell har gjort tvärtom. Är numera lugn som sin far. Ibland älskar jag dom norrlänska generna. Funderar på om det går att injecera dom generna i Frida för hon verkar inte ha fått ett dugg av dom

2008-10-30 @ 10:36:31
Postat av: evans

Hej igen! Bakgrundsfärgen är lätt att ändra, så det kan jag absolut hjälpa dig med! Presentationstext har jag inte så stor koll på, men jag kan tänka mig att det ligger i kodmallen. Vad gäller länkar och ikoner: vill du ha länkarna för sig och ikonerna för sig? Där måste man också in i kodmallen och fixa och där känner jag mig lite mer osäker.



Vad skulle du vilja ha för bakgrundsfärg? Om du lämnar dina inloggningsuppgifter, så kan jag kolla om jag finner åt presentationstexten. Jag är hederlig, så jag lovar att inte göra något skumt med din blogg :)



Jag har skrivit in min mail i fältet ovanför, så du kan kontakta mig där.

2008-10-30 @ 13:38:59
URL: http://evans.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback