Jag fick ett bokkedjebrev idag!

                                     
Fick ett brev idag från min kompis Anne, där hon bjöd in mig till en klubb där vi ska byta böcker med varandra. Det var upplagt som ett kedjebrev. På listan fanns endast två personer och jag ska skicka en pocket som jag läst och rekommenderar till den som står överst på listan. Sedan ska jag ta bort dennes namn, flytta upp tvåan och så sätta mitt namn sist. Jag ska även skicka brevet vidare till 6 kompisar som gillar att läsa. Om allt fungerar bra kommer jag i utbyte mot en bok få 36 böcker inom en snar framtid. Jag som älskar att läsa hoppar självklart på, och hoppas att alla för det vidare. Sen får man ju hoppas att det är bra böcker som kommer, som man inte har läst!

                                                                          

På första bilden ser ni Tilde de Paulas bok Gummimammor, plastpappor och bonusbarn. En jättebra bok som innehåller korta stycken där man får följa olika konstellationer av familjer och deras erfarenheter. Väldigt intressant att få höra allas olika tankar och funderingar. En bok jag varmt kan rekommendera till andra styvfamiljer!

På andra bilden  ser ni Camilla Läckbergs "Predikanten" som blir den bok jag skickar iväg till bokklubben. Hoppas Malin gillar den. Jag tycker den är bra men den hamnar inte överst på min lista, där ligger Stieg Larsson!

På tredje bilden har ni en riktigt gammal härlig bok :) "American Star av Jackie Collins. Jag har ingen ny bok just nu och gick ner i källaren och dammade av lite gamla böcker. Efter att ha läst mängder av kriminalböcker senaste halvåret ska jag nu gotta mig med denna! Undrar vad Jackie gör idag? Lever hon? Skriver hon ännu?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback