Jag är så stolt

Nu kan man läsa att Madonna ska skilja sig från sin Guy, något man hört rykten om länge.
Ännu ett äktenskap är slut!



Jag ska då passa på att skryta för fullt.
Jag och Rafael har varit tillsammans i snart 8 år. Vi har hus, barn och företag ihop. Enligt tidningarna och experter är det de två första åren med barn som är den största slitningen för ett förhållande. Om en månad har vi gått igenom de två första åren med vårt andra barn! Vi har alltså klarat "den värsta krisen"
Utöver detta har vi gjort en större renovering av vårt hus, något som också ska slita på ett förhållande.
Vi har haft det tufft med vår ekonomi, både privat och i vårt företag.
Vi har detta år nått vårt 7:de år som är ett krisår!
Med andra ord borde vi vara en klockren separation.
 
Istället har vi gift oss!
 Allt är inte rosenrött varje dag men jag är grymt stolt över att säga att vi grälar ytterst lite. När vi gör det är det å andra sidan ordentliga gräl :)
Jag tycker fortfarande att Raffa är väldigt snygg och jag blir väldigt glad av att se honom.
Han är mannen i mitt liv!

Puss på dig älskling.

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Vad härligt att höra, jag hoppas jag får uppleva det med..

2008-10-16 @ 14:38:43
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Marcus

Men för 1,8 miljarder kanske du ändrar dig...?



2008-10-17 @ 19:49:31

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback