Jag är grym....

Raffa kom med min nya tvättmaskin i morse och den ställde han av utanför tvättrummet och sen fick han skynda sig iväg. Han ska ha heldag med grabbarna och nu spelar de golf, sedan blir det middag och VM kval.
Jag är ju otålmodig som alltid så efter att ha skjutsat Emilia på födelsedagskalas hos Tilde satte jag igång att själv fixa detta med maskinen. Kopplade ur den gamla, slet och drog som bara den och lyckades få ut den. Sedan drog jag in den nya ( Grannen Nicklas kom och hjälpte mig lite här) och kopplade ihop allt. HELT SJÄLV!
Ringde om lite hjälp inför detta att koppla elen men jag utförde allt själv. Är grymt stolt över mig själv nu och sitter och tittar på min fina maskin som snurrar för fullt.

Nu ska jag anlita TV barnvakten och själv börja städa undan lite här hemma, så att det blir mysigt inför kvällen. Linda och Amelie kommer inte men jag ska ha det lugnt och skönt med tjejerna, äta något gott och titta på "Stjärnor på is"

Ha en ljuvlig lördagkväll!
 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Jisses! Jag är verkligen imponerad! Installera en tvättmaskin - det har jag aldrig gjort.



Vi var nästan nere i era krokar idag. Jag och barnen var supportrar vid Göteborg Marathon (som maken plågade sig igenom). De rundade vid Amundön. Blött och blåsigt - men många trevliga funktionärer att prata med!



Vår tvättmaskin händer inte särskilt mycket med....väntar snällt på att reparatören ska höra av sig igen!



Ha en trevlig kväll!



/Monica





2008-10-11 @ 19:51:44
URL: http://www.jordochdjur.se
Postat av: Jenny

Tjejer kan!! Duktigt.. Ler..

2008-10-11 @ 20:39:24
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback