Härliga fredag

Har haft en jättetrevlig dag på jobbet idag, de är underbara mina montörer!
Har tagit massor av bilder och ska lägga in dem i morgon. Nu sitter vi i soffan och kollar på idol, jag är helt slut och skulle helst sova i ett dygn nu.
Har bett Raffa hitta på något med barnen på söndag så att jag får vaar ensam hemma. Har ett stort behov av ensamhet just nu. Mina dagar är fyllda av att göra människor runt mig nöjda, kunder, leverantörer, montörer, partner och barnen.
Jag vill ha en dag när jag gör MIG nöjd. 

Vill sova länge ensam i min säng
Vill bada själv med massor av levande ljus och nya Cafè
Vill se SATC filmen med massor av popcorn i soffan ostörd.

Dessa saker var så normala att göra när man var singel. Man var egentligen ganska uttåkad de dagar man gjorde dessa grejer, då insåg man inte att sådana "sega" grejer kunde vara en stor dröm eller önskan!



Oj, nu säger de på idol att ABBA har blivit erbjudna 1 miljard dollar för en återföreningskonsert. De tackade nej!
Fatta att tacka nej till 1 MILJARD DOLLAR! De är ju verkligen legender när de gör sådant :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

En fråga och jag blir säkert idiotförklarad nu, men SATS filmen? Vad är det? Åhh vad jag kommer skratta om jag precis ställt en korkad fråga..

2008-10-24 @ 21:17:29
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback