Härlig fredagskväll


Fredagar är verkligen veckans bästa dag. Barnen och jag åkte till affären och handlade direkt efter dagis. "Vår" fiskvagn är suvären och jag måste komma ihåg att köpa med en blomma till dom nästa gång jag kommer. Alltid lika trevliga, bjuder alltid barnen på smakprover och lägger alltid ner lite extra av allt innan de tar betalt!

När vi kom hem byggde barnen kojor i vardagsrummet genom att hämta alla täcken och filtar de kunde hitta och placerade lite överallt. Jag släppte på de hårda reglerna och lät dom äta jordnötsringar och dricka fanta som mellanmål.

Här har de byggt en båt av vårt vardagsrumsbord och avnjuter sitt mellanmål!
Säg hej till alla som läser bloggen!


Sen packade vi ner alla godsaker vi handlat och gick in till grannarna. Barnen åt först och lekte sedan på övervåningen. Så skönt att få sitta och snacka lite skit med Anna medans barnen leker och har det bra.
Raffa kom sent eftersom han jobbade.
Nu är vi hemma igen och ska lägga oss.
I morgon ska Raffa ha en heldag med fotbollsgubbarna. Emilia ska på kalas vid lunchtid och om vi har tur kommer våra vänner Linda och Amelie på besök på kvällen!

God natt.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback