Halloweenpumpa på plats!

Igår köpte vi en pumpa i affären och Emilia har varit eld och lågor över denna pumpa.
När allt kvällsbestyr var klart idag satte vi igång och fixade till den.
Kom inte helt på hur den ska se ut med googlade lite och hittade en fuskmall.

Emilia var så nöjd när vi var klara så jag fick klä på tjejerna och ta med dem ut och tända på vår "gubbe"



Nattlinne/pyjams, stövlar och skor!




Så här fin blev vår lilla Halloweengubbe!

Ikväll blev tjejerna bjudna på Halloweenfest hos en tjej som bor bredvid oss.
Vi sk adit på lördag så nu får jag leta fram lite spökkläder till dem!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Snyggt.. klart man måste ha en hallowengubbe. Men håll lite koll på den för dom sista jag har gjort har efter en stund börjat att brinna i hatten. Väldigt stämningsfullt när det ryker ut genom ögonen men lite farligt.

2008-10-30 @ 22:11:59
Postat av: Helena

Fin halloweengubbe ni har gjort :-)! Söta tjejerna var & vad glada de ser ut :-)

2008-10-30 @ 23:24:00
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback