God natt...

Är väldigt trött och har rejält ont i huvudet. Eftersom Raffa är borta och det är han som brukar ta hand om tjejerna när
de vaknar på natten har jag nu beslutat mig för att göra det enkelt för mig.
Jag bär in bägge två till vår säng direkt :)
Förhoppningsvis sover de gott då och jag kan få sova hela natten!

God natt och dröm sött!


Ps. Synd att Rafael åkte hur "Stjärnor på is". Gillar ju killar med det namnet och han var en fröjd att vila blicken på!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Ha ha.. Jag erkänner jag hade inte ens koll att det var match.. Pinsamt, men bra att du håller mig uppdaterad.. Ler.. Hoppas ni har en bra helg.. Kram

2008-10-19 @ 03:54:06
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Diana

TACK för klokt inlägg!! Var roligt att läsa det! Bra åsikt! :) Har uppdaterat, kika gärna in!

2008-10-19 @ 11:14:58
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tycker oxå att det är syn att Rafael åkte ut. En riktig jäkla goding att få vila ögonen på :D



O du, nu har tant kört i gång en "vuxentävling" på bloggen..en du absolut inte kan missa :)



Ulrika

2008-10-19 @ 19:25:33
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej hej! Allt bra hos er? Fick du en god natts sömn? här är det så där... Nu är både jag & Sofia krassliga, jag har runt 39 graders feber, hosta & täppt i näsan. Skulle ju ha gått på bio ikväll med mamma & mina 2 systrar. Vi tänkte se Mamma Mia, men jag valde att stanna hemma då jag inte är så värst vidare pigg! Tur att karln är ledig idag så han kan roa Sofia så att jag får vila...



Nej då, jag tar inte illa upp av din kommentar... men jag anser själv inte att det är synd om mig! Vissa dagar är jag mer deppig än andra & tycker oerhört synd om mig själv :-). Jag är egentligen glad, glad för att jag har min alldeles speciella dotter. En dotter som inte riktigt är som alla andra barn, men som ändå har ett så bra liv som det bara går...



Trots att jag inte känner dig mer än via bloggen så känner jag att jag kan prata med dig om vad som helst & jag blir inte sårad eller tar illa upp för att du skriver ärligt om vad du tycker, tänker & känner... :-). Tack för att du bryr dig, det uppskattar jag!! Kram // Helena

2008-10-19 @ 22:50:17
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback