God natt mina sötisar

Nu sover mina små tjejer!
Raffa jobbar fortfarande, han monterar en luft/vatten anläggning idag i Borås och då brukar det bli sent.
Själv har jag tänt upp mängder av ljus och sitter nu och softar i pyjamas.

Barnen har haft sin polskundervisning idag och lärt sig säga fågel och fjäril på polska.
Det fanns redan en tjej på deras dagis med en polsk mamma som hade ordnat polskundervisning så du ansåg vi att våra tjejer också kunde hänga med på det. Vi är ju i Polen minst en gång per år och har Raffas släkt där så då är det ju inte fel att kunna prata språket. Har insett att jag nog aldrig lär mig mer än de få ord jag kan, det är inte världens lättaste språk!


Sov sött älskade Leonie.


God natt, god natt min lilla skatt
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Viola

Leonie var ett mycket fint namn:) ville bara säga det.

2008-10-10 @ 16:10:46
URL: http:// violiejolie.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback