God morgon

Läste i tidningen i veckan att oktober är skilsmässornas månad!
I denna månad kommer sviterna efter sommaren och par fattar sina beslut om att skilja sig.
Vi har ju en del i vår bekantskapskrets som gått den vägen och det är alltid tråkigt.

Varje dag är inte rosenröd, varje dag kittlar det inte i magen när jag ser Rafael och varje dag är jag inte grymt lyckllig.
Men nästan varje dag!
De dagar det känns lite tungt brukar jag kolla på våra bröllopsbilder och påminna mig själv om hur lycklig jag var den dagen jag blev Fru Wojtowicz!



Jag är dessutom stolt över att kunna säga att jag fortfarande efter snart 8 år tillsammans för det mesta blir pirrig i magen när jag ser min man!

Ha en härlig dag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Det låter ju underbart, så vill jag ha det.. Ler..

2008-10-02 @ 12:49:56
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback