God morgon ljuvliga fredag!

Äntligen fredag igen! Bästa dagen på veckan. Vaknade med bägge tjejerna bredvid mig i morse. Raffa låg i Emilias säng. Det är ganska mysigt att ha dom i sängen bara de kommer in tyst och somnar direkt. Leonie har j uen förmåga att börja babbla och tjata om allt möjligt.
Emilia är just nu rädd för div djur som hon tror finns i huset och under hennes säng. Har sagt till henne att djuren är ute och att de inte har nycklar till vårt hus så de kan inte komma in! När hon hörde det blev hon glad :)

Har på mig min nya blus idag och känner mig väldigt fin. Tyvärr är det lite kallt idag så nu sitter jag på kontoret och fryser. Kanske jag kan ta fram en demorigg med en pump och sätta igång den!

Inrutade som vi är så blir det räkor och krabbklor idag, det var det första Emilia sa när hon vaknade
- Idag är det fredag och då äter vi krabbklor mamma!

Nu ska jag göra lite nytta så att man kan lämna jobbet med gott samvete!

Ha en underbar fredag
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Ja, idag har det varit svalt. Vi hade bara +2 imorse. Burr!

Här blir det inte skaldjur ikväll. Barnen har beställt hemgjord pizza så vi ska strax sätta degen.



/Monica

2008-10-17 @ 17:18:03
URL: http://www.jordochdjur.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback