God morgon

Har haft ytterligare en jobbig natt där det känns som om jag inte har fått sovit alls!
Vid 01 - tiden fick jag Leonie att somna om i sin säng. Tog dock sån tid att jag själv hann vakna till ordentligt. Låg sedan och lästebra länge och under tiden kommer Emilia in och lägger sig och börjar sparka!
En liten stund efter att jag somnat kommer Leonie och hon har sedan legat och babblat, tjatat om välling och fart runt i sängen!

Alla säger att man måste njuta av småbarnsåren, de kommer aldrig tillbaka och tiden går så fort. Just nu har jag väldigt svårt för att njuta av mina småbarn, vill att de ska bli stora fort och sova gott i sina egna sängar hela natten, utan tjat om välling!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback