God morgon

Ännu en natt med två sparkande barn!
Jag blir galen snart och vet inte hur vi ska få ordning på tjejerna. På natten när de ligger där är man ju inte världens trevligaste mamma heller! Sa till dem i natt att jag ska sätta lås på min dörr framöver. Vill inte säga sånt, det är ju oerhört otryggt för dom. En tanke jag har nu är att lägga dom i vår säng direkt och att Raffa och jag turas om att sova i Emilias säng. Denna lösning bär mig emot då jag alltid varit hård med att de ska somna i sina egna sängar. En dag vänder det ju och då vill jag inte missa den dagen genom att de ligger hos oss.
Är bara så less på att vakna trött och irriterad. Jag är ju egentligen morgonpigg och brukar vara glad över att få vakna till en ny dag.

Idag ska jag sticka iväg och köpa mig en ny bärbar dator. Vi har för tillfället bara en dator hemma, och den är Raffas, så han blir så grinig när jag sitter med den hela kvällarna.
Orkar inte höra hans gnäll och kommer därför stoltsera med en egen ikväll!

Nu ska jag hjälpa min montörer att bära pumpar!

Ha en superfin dag♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Hejsan! Hoppas du hittar nån bärbar dator! Vi sålde våran stationära dator i julas & köpte varsin bärbar istället... mycket bättre! Min dator gick ju sönder i början på september & då var jag tvungen att använda R:s ddator & det var inte kul... ville ju ha min egen dator :-).



Ja, rensa bland sina vänner borde man göra nån gång då & då... även bland släkten egentligen! R har en syster som vi inte haft nån kontakt med sedan nov -02, hon sa att vi skulle höra av oss då vi accepterat att Sofia var frisk, & att vi + läkarna överdrev om hur sjuk hon var/är! Hur sjukt är inte det då??



Fina presenter ni fick när Raffa kom hem. Underkläder från sin älskling är ju alltid kul att få =)

2008-10-22 @ 12:24:49
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback