Ekobrottsmyndigheten har jagat mig idag!

Det är inte så illa som det låter! De har ringt mig flertalet gånger under dagen och jag har blivit rejält förhörd men det gäller inte mitt bolag som tur är. Det gäller en tidigare leverantör som de granskar och tydligen har de bluffat med fakturor som de ställt i mitt företags namn!
Det bolaget det gäller har betett sig väldigt grisig åt och vi har förlorat grymt mycket pengar på dom så jag är ytterst samarbetsvillig när mannen från Ekobrottsmyndigheten ringer :)

Även om jag inte gjort något fel blir man ändå lite nervös av att prata med dom. Det är verkligen som ett förhör och detta gäller för ca 2 år sedan så det är ju inte lätt att komma ihåg allt.
Hela tiden när han fått svar av mig har han kommenterat det jag sagt.

- Kan man säga att du anser........
- Kan jag tolka det som att du tycker......
- Kan jag notera att du menar......

Hoppas de hittar massor av skit på gällande bolag och att de inblandade får vad de förtjänar!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback