Eftermiddag på Allum

Klockan är nu snart 16.00 och jag har kvällspasset på Allum.
Det var en stund sedan jag var här, killarna har fixat det jättefint i butiken! Har med mig alla bokningar och tänkte ägna tid åt att ringa kunder men jag har ingen lust. Det är roligare att blogga och surfa runt på internet :)
Det gör ju att min lediga fredag försvinner men det får jag ta, det är ju ganska mysigt att jobba på fredagar för då är man ju så glad att det är fredag!
Dessutom är det rimligare att njuta av ett glas eftermiddagsvin om man har jobbat :)

I morse vägde jag mig för första gången på länge. Hade gått ner 2,5 kg så det firar ju nu med en chokladboll :)



Chokladbollar

Ps. Jag tycker faktiskt att det heter negerboll men det får man ju inte säga längre så jag har anpassat mig!
Godaste chokladbollen gör min kompis Millan, och då heter de negerboll och brukar ligga i en plastburk, så som det ska vara.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Marcus

Det SKA heta negerboll! Annars är det inte rätt!

Nästa idiot kommer väl på att man inte får säga tjock-pannkaka med hänsyn till alla tjockisar...



Eller renskav? Då kan ju både renar och skitiga ta illa upp...

2008-10-17 @ 19:46:26

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback