Dessa anonyma kommentarer?

Måste göra ett sista inlägg innan jag somnar.
Har man en blogg så får man ju räkna med att kända som okända människor läser om ens liv. Det är jag införstådd med. Till detta hör ju även att man får kommentarer från människor som läser. Jag har under de månader jag bloggat fått en hel drös med kommentarer varav två av dessa var väldigt arga kommentarer. Självklart är det också de enda kommentarer som är anonyma? Vågar man bara visa sitt namn när man säger något trevligt?
Om man nu har en åsikt på det jag skrivit, vill man inte då få en reaktion från mig på det de anser? Jag har ju ingen som helst möjlighet att bemöta kritiken på så sätt.
Fy på er fega anonyma människor :(

Sedan vet jag även att många av er som jag känner läser min blogg men ni är ytterst anonyma och lämnar aldrig någon kommentar, varken bra eller dålig ( med undantag för Marcus, vars kommentarer får mig att skratta ihjäl mig!)

Kom igen familj och vänner, lämna gärna ett spår efter dig ♥

Åter igen, god natt!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Lämnar gärna ett spår efter mig, och trist att få anonyma kommentarer.. De kan lika gärna vara tysta.. Ha en bra dag.. Kram

2008-10-23 @ 06:38:51
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Helena

Så sant, så sant! Det är fegt att lämna arga kommentarer om man inte vågar stå för dom. På den första blogg jag hade (före blogga gratis) började jag få en massa anonyma kommentarer om Sofia & hennes sjukdom (Inga snälla kommentarer). Därför valde jag att byta blogg, men valde att byta igen då jag inte var riktigt helt nöjd med sidan =).

2008-10-23 @ 07:24:24
URL: http://mammahelena.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det är allt som oftast den elaka kommentarerna som är skrivna av anonyma människor.. antagligen vågar dessa människor inte stå för sina ord.. ganska ynkligt måste jag säga.

2008-10-23 @ 23:06:03
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback