Designproblem!

När jag startade denna blogg fick jag hjälp av en för mig okänd tjej som jag hittade på nätet. Jag har nollkoll på hur detta med design, koder och ikoner fungerar!
Nu behöver jag ändra lite grejer och skulle även vilja förnya sidan lite men jag har ju ingen aning om hur man gör! Vet inte ens hur jag ändrar min presentationstext!
Om det finns någon som läser min blogg och som känner någon, som känner någon som kan detta så lämna gärna en kommentar! Jag skulle bli ytterst tacksam för lite hjälp och jag ger gärna en slant för att få hjälpen!

Nu måste jag sova, är vaken väldigt för sent för att vara jag!



I morgon är det ljuvliga fredag igen, min favoritdag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Marcus

Varför inte fråga samma tjej...?

2008-10-17 @ 19:40:58
Postat av: Helen Stenström

Jag behöver också lite hjälp. Kanske hon som hjälpte dig kan hjälpa mig. Nu är det inget kul för min sida är skit tråkig.

2008-10-19 @ 07:45:10

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback