Dags att gå hem

Nu är snart min arbetsdag slut och jag ska hämta tjejerna. Helt sant är det ju inte för jag hinner aldrig jobba klart under mina timmar på kontoret så allt som oftast tar jag med scheman och beställningar hem och ringer kunder på kvällstid!
Oftast är det ju lättast att nå kunderna då också!

Raffa ska på hockey ikväll med Alexander så jag får vara ensam när tjejerna lagt sig, tycker det är underbart skönt.
Ikväll ska jag också ägna mig åt att skriva ett tal åt min pappa. Vi reser till Kolmården i morgon tidigt och ska ha begravning kl 13.00.

Vi har så fullt upp på jobbet att jag inte hinner tänka så mycket på pappa men nu närmar sig verkligen en jobbig dag.
Vi har valt Sarah Brigtmans " Time to say goodbye" som avslutningssång i morgon och bara att skriva dessa ord får mig nu att gråta. VArför kunde jag inte fått ha min pappa kvar, så som han en gång var!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback