Aniston gravid?

Denna lilla obefintliga mage har fått pressen att skriva att Jennifer MÅSTE vara gravid!
Jag skulle vara grymt glad om jag hade den magen, vad är det ni ser papparazzi? 





http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3643617.ab
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Fru Evelina

haha ja jag tror att ALLA kan se lite gravida ut om man inte håller in magen eller putar lite =)



Kika gärna in tävlingen på min blogg, vinsten är en jättefin lila skinnväska värd 799 kronor.

Postat av: Jenny

Ja, det är otroligt hur lätt graviditetsrykten sätts igång... Kul att artikeln som du hänvisar till faktiskt kör på att hon troligtvis INTE är gravid, utan faktiskt helt smal! I alla fall en tidning som tvivlar.

2008-10-28 @ 19:13:51

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback