1,5 timmes paus!

Vilken jobbig dag det har varit!
Började illa eftersom jag inte fått sovit mycket i natt. Leonie har varit vaken halva natten ( fullmåne?) och babblat!
På jobbet var det som vanligt grymt mycket att göra och nu har våra slutkunder nått sin gräns när det gäller leveranstid! Kunder som beställer idag får vänta ca 4-5 veckor på att få en pump monterad och vissa blir riktigt sura för det. En kund idag skällde ut mig som bara den och skrek: Jag är så jävla trött på alla värmepumpsbutiker och jag hoppas att ni alla går i konkurs!

Om vi nu är fullbokade och du är arg för att vi har SÅ MYCKET att göra, hur tror du då att vi ska kunna gå i konkurs? PUCKO....

När jag väl åkte hem var jag så trött att det tom rann en hel del tårar....
Fick därför ta vägen förbi hemma för att gå och tvätta mig innan jag åkte till dagis för att hämta tjejerna. När jag kom tillbaka till bilen hade jag ett missat samtal från en annan mamma på dagis. Ringde upp henne och hon frågade om hon kunde ta med Emilia hem för att leka med Emily. Jag var då lite fräck och frågade om inte Leonie också kunde få följa med!!!
När hon sa ja till det sprang jag upp till min säng och megavilade!
Det har aldrig hänt tidigare att bägge barnen varit med någon hem och så händer det idag när jag behöver det som bäst!

TACK!
 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback