Vår trevliga fredagskväll

Hade en väldigt trevlig kväll igår, som slutade lite tidigare än vad vi hade tänkt! 
När vi kom från jobbet och dagis besökte jag en butik i Billdal som jag velat kika in sedan vi flyttade hit, och det är 5 år sedan! Nu blev det av och herregud vilka fina kläder det fanns där inne. 
Tyvärr var det inte alls i min prisklass, långt ifrån, men jag lyckades hitta en otroligt snygg blus på ställningen där det var 70% rea! Den var fortfarande dyrt efter dessa procent kan jag upplysa :)

Daniel körde oss in till stan och vi mötte upp våra kunder på Lipp där vi började med en öl. Gick sedan vidare till "El Corazo" där vi åt god tapas. Älskar verkligen att få in massor av olika rätter som alla kan sitta och plocka med!
Tanken var att gå vidare och dansa lite men efter maten blev jag så otroligt trött och vi ringde snälla Daniel som hämtade oss. 
Underbart att ha vänner som Tess o Daniel som hjälper oss så mycket, tusen tack!


Idag hämtade Millan mig och vi tog bilen till Ullared. Tanken var att göra massa inköp inför våra barns födelsedagar och jul. När vi kom fram var det ca 1 timmes kö FÖR ATT GÅ IN!
Vi gick runt i butikerna runt omkring och tänkte att denna kö skulle försvinna men det gjorde den inte. Folkmassor är det värsta jag vet och vi valde att ge upp. Åkte istället in till Varbergs centrum och shoppade där istället.
Har handlat jättefina grejer både till mig och tjejerna, bara stackars Raffa som blir utan, förlåt hjärtat!

Nu är jag hemma hos min vän Linda och myser. Vi ska ut och äta ikväll och det blir nog första gången vi får tid ensamma utan barn. Ska bli underbart att få njuta själva.

Jag har glömt min sladd till kameran och kan tyvärr inte visa bilder nu på allt fint jag köpt, det får komma i morgon!

Ha en underbar lördagkväll ♥


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Go kväll :-). Jag är strax på väg i säng, men ville kika in hos mina vänner först. Känns som om det är jättelänge sen jag var in & hälsade på hos dig. Hoppas allt är bra med er. Hos oss är det helt okej... men jag är helt slut i huvudet, Sofia har varit totalt omöjlig idag... bara bråkat, skrikit & gråtit - om allt & ingenting! Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre :-).

Nu ska jag krypa i säng & försöka sova några timmar!

Kram kram

2008-11-15 @ 23:49:20
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback