Vår härliga lördag!

Direkt efter Allum åkte jag och mötte upp min härliga familj på Mc Donalds. När vi sen kom hem överraskade Raffa mig med att han hade köpt "Mamma Mia" åt oss. Alla fyra låg och myste i soffan och tittade på filmen. Ja, barnen låg kanske inte helt still men mysigt hade vi. Nu ska jag försöka få mina uppspelta barn att sova. Vill få njuta av tystnad!


Emilia och Leonie lekt med sin giraffer som de fick i deras Happy meal.



Leonie blev trött av att sjunga och dansa. Somnade i Raffas armar!

Hoppas ni alla har en trevlig lördagskväll ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Nämen jisses vilka sötisar♡♡♡



Då blev det ju mys i alla fall fast du var tvungen att jobba ;)



Stor kram & njut kvällen söta

2008-11-29 @ 21:41:59
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Carolin

Hittade in via blogglista.se och lämnar spår efter mig.. Söta flickor. :-D

2008-11-29 @ 22:11:23
URL: http://www.mommy.lovez.it
Postat av: Madeleine

hahaha, ja så kan d ju vara ibland oxå.. ;-) Att få lite ensamtid behövs ju då och då.. Fast jag var mest arg att en afterwork slutade med utgång och kom hem askalas mitt i natten... hmpfh..

Men nu är jag glad igen ;-) Sålde kanonbra på partyt igår, för 9000:- en extra julbonus i kassan!! Hoppas ni får en kanonfin första advent!!

2008-11-30 @ 13:20:13
URL: http://www.muppsan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback