Upp i ottan

Kom på nu ikväll att jag ska lämna in bilen för byte av vinterdäck i morgon KL 07.20!
Det innebär att jag måste gå upp senast 06.00 och jag  fasar redan nu för att höra den morgonsignalen. Borde springa och lägga mig direkt men jag vill ju se Grey`s innan jag somnar.

Har dessutom inte lust att jobba i morgon. Har en tyken och puckad kund som jag måste ringa upp och spela trevlig för!
Kan berätta i morgon om denna person så kan ni avgöra om det är jag eller han som är puckad :)

Nu ska jag förflytta mig till TV:n, och så säger jag tack och god natt ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annelie

Hahaha, ja du dessa jobbiga kunder.

En del tror och vet att de kan ALLT. Lycka till med denna kund..



Ha en bra dá i novembermörkret.. blää, hatar hösten o dess mörker // Kram Annelie

2008-11-13 @ 07:37:35
URL: http://minegen65.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback