Stackar Guy

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3740360.ab



Inte för att man ska tro på ALLT man läser i tidningar men när man läser ovan artikel gällande Madonnas krav till Guy efter deras separaton är jag YTTERST tacksam att jag inte är Guy!
Har hon missat att han är barnens far och också bör ha något att säga till om?
Är det detta som kallas jämställdighet?

Jag har sedan vi fick barn funderat på om jag ska sätta upp ett separationskontrakt med Raffa nu medan vi är lyckliga?
Det borde vara enklare att komma överens innan man är dumpd, bitter, utsläng eller sviken?

Varje gång jag funderar på vilka punkter som skulle stå på denna lista blir jag helt förtvivlad och inser att det GÅR INTE!
Det finns ingen bra lösning! Det finns ingen rättvisa! Det finns ingen punkt som gör oss alla lyckliga.

Så Raffa, du får nog stå ut med mig och jag får stå ut med dig!
Kanske vi skulle ta din mammas erbjudande om barnvakt en lördagkväll och ha det lite mysigt, bara du och jag?


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback