Säg inte att jag börjar bli sjuk?

Fryser som attan och har ont i huvudet. VILL INTE vara sjuk, jag ska ju äta julmat ikväll!
Får koka ihop min dunderkur så att jag blir frisk!

Se hur man gör längre ner :)


Min frukost/lunch idag. Sandwich med kyckling, bacon, pesto och tomat!
Mycket godare än min dunderkur


Åsas Dunderkur!

Koka en kanna te ( vilket som )
Pressa en apelsin och lägg i med massor av fruktkött.
Minst 4 cl whiskey
Ingefära
Honung
Minst en klyfta vitlök som mosas.
Skivade citroner

Detta är INTE gott men väldigt effektivt! Två dagar före mitt bröllop blev jag sjuk och fick panik. Drack ca 1.5 liter av detta och vaknade pigg som aldrig förr dagen efter.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Den där skall jag jammen ta & skriva ned!! Jag tror på Åsas dunder kur alltså!! Jag menar alla ingredienserna har ju läkande effekt så jag kan tänka mig att dom tillsammans är krut ;)



Håller tummarna för att du inte insjuknar!!



KRAMAR från stormiga Norge

2008-11-27 @ 13:48:44
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Helen

Vilken mumsig smörgås. Varför får inte jag sådana till frukost. Hmm finns nog ingen som gör sådana i lilla Krokek

2008-11-27 @ 18:00:38
Postat av: Ida www.iiob.blogspot.com

Vad roligt med ännu en bloggande mamma!

www.iiob.blogspot.com

2008-11-27 @ 21:32:35
URL: http://www.iiob.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback