Peppa mig, snälla!

I morgon LOVAR jag att ta mig till gymmet och träna lite. Inte bara för att min kropp behöver det, min plånbok behöver det också eftersom jag har autogiro och inte varit där på länge!

 Catarina Lacayo. Foto: Catarina Lacayo

Klockan 09.30 lovar jag att jag står i denna ställning!
Senaste veckan har jag haft ca 50-80 besökare på min blogg varje dag. Om ALLA skrev en peppande kommentar så tror jag nog att jag inte vågar annat än att träna. Barnen får leka på gymdagiset så länge för Raffa ska hjälpa Anita att flytta.
Tänkte även passa på att sola lite. Gillar inte solarier egentligen men någon gång ibland kan man lägga sig och njuta och förhoppningsvis få lite annan färg än genomskinligt!

Hoppas du haft en trevlig fredagkväll ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annelie

Kom igen nu..!!

Du kan bara du vill.. kanon ju när de har barnpassning under tiden oxå.

Då finns det ju ingé att skylla på.. :o))

Men, usch vad jobbigt INNAN man kommer iväg.



Men, det verkar som du har bestämt dig så.. du är duktig.

Trevlig fortsättning på helgen.. // Annelie

2008-11-08 @ 04:26:51
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kom igen.. Ler.. Träna på..

2008-11-08 @ 09:44:36
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Vännen,

Jag känner likadant, det är bara man själv som kan ta tag i det och det är bara att göra det. Go, go, go!!! Det är så lätt att tänka i morgon, så nu skall jag hoppa upp på min spinningcykel och dra i väg i över ängarna en timma. Imorgon blir det yoga och början på detox-veckor.....känner mig sunkig inombords. Men som sagt det är i morgon så vi får väl se om det händer!

JUST DO IT!!!!

2008-11-10 @ 20:47:42

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback