På väg hem!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Göteborg. Roligt att åka tåg, det gör jag sällan.
Linda och jag sov till 10.15 vilket man inte är van vid. Trots detta känner jag mig supertrött. Jag har väl sovit FÖR mycket!

Nu ska det bli underbart att få krama man och barn. Man har ett behov av att få komma bort, få tid för sig själv, men sen längtar man ju oerhört efter att få komma hem. Har handlat en del till barnen så de blir nog glada.
Emilia ska få batteri till sin Tamaguchi ( hur stavas det?). Den har varit utan länge och nu äntligen har jag skaffat batteri.

Raffa och barnen möter upp mig vid tågstationen och ev åker vi till Restaurang Ritz där min kompis Lena jobbar som kock, eller kökschef kanske, jag är lite osäker.
De börjar denna helg med brunch och hon ringde igår och bjöd in oss. Kan vara kul att få göra något tillsammans allihop.

Ha en bra dag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback