Ny vecka!

Vi försov oss i morse! Ställer alltid klockan på 06.45 och brukar snooza en stund innan vi kliver upp.
Idag tryckte jag fel och stängde av telefon istället, så vi kom upp 07.30. Vi hade inget inbokat direkt på morgonen så vi tog det ganska lugnt ändå. Nu är alla på sina platser och montörerna är igång med sina jobb. Nu när årets sista månader är på plats är jag supernervös varje morgon att någon montör ska sjukanmäla sig. Jag har ytterst få dagar kvar att boka in jobb för detta år och ett bortfall nu kommer att bli tungt. Peppar peppar, än så länge håller alla sig friska!

Så här såg vi ut i morse när vi var klara för avfärd!

Leonie i sin nya skjorta från H&M. Lägg märke till din fina himlen bakom henne.


Jag i min nya kjol och nya topp, inköpt på "Wilmas" i Varberg. Har nog inte sminkat mig ännu!

Emilia vägrade visa upp sig, hon får ont i ögonen av blixten säger hon :)

Önskar er alla en bra start på veckan ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Josefina Malmberg (fd Turesson)

Hej Åsa!

Vilken bra blogg du har! Fattar inte hur du har tid och energi till allt? Jag är grymt imponerad! Själv sitter jag i min ensamhet framför datorn och surfar runt. Barnen på dagis och idag är första dagen på väldigt länge som jag inte har nåt särskilt att göra. Det går långsamt med jobbsökandet... Jag har varit på tre intervjuer som jag tror har gått bra. Men nu måste man ju bara vänta och se. Frustrerande!!

I lördags när hela familjen var på väg till Gymnasium (är du där nånting nu för tiden?) gick min bil sönder. Motorn rasade eller nåt, så vi blev bärgade tillbaka hem. Barnen tyckte det var hur spännande som helst.Det var väl inte helt oväntat att det skulle hända eftersom jag inte har den nyaste bilen precis, men nu är det ju sådär skoj att sitta fast i Åsa utan bil. Som tur är kan Henrik åka kollektivt till jobbet om jag behöver hans.

Men förhoppningsvis ska vi inte bo här så länge till - jag la precis ett bud på ett hus i Brattås/Kullavik. Det ska bli riktigt spännande att se hur det går. Håll tummarna för att de andra inte har så mycket pengar som vi!

Kram från hyffsat nygifta fru Malmberg

2008-11-17 @ 12:42:27
Postat av: Madeleine

Jättesnygg outfit ;-) Vart är benvärmarna köpt?

2008-11-17 @ 14:49:48
URL: http://muppsan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback