Nu säger även mamman god natt!

Dags att krypa ner i min säng! Läser fortfarande Jackie Collins och böckerna är ju ganska bra :)
Hoppas att jag vaknar 06.45 i morgon och studsar upp, pigg och lycklig.  Måste tyvärr börja dagen med lite jobbiga samtal som jag verkligen drar mig för, det gäller en kund som jag gillar väldigt mycket och som det gick lite snett för idag. Tyvärr har jag inga bättre besked i morgon!
Jag brukar försöka lämna över sånt till Raffa men han var svårflirtad idag :)
Kanske jag skulle ta och lära mig att montera pumpar, byta fläktmotorer och kretskort? Alltid kul att lära sig något nytt och de dagarna det skiter sig kan jag rycka ut?

Fortsätt att rösta på mig hos Diana!
Jag ligger lite efter där just nu, så in och rösta :)

God natt ♥

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: evans

Hoppas att du sovit gott! Vad kul att du får så många positiva komplimanger om din blogg :))

2008-11-18 @ 08:33:27
URL: http://evans.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback