Nu känns allt lite bättre!

La mig i badet och drack först en upppiggande kaffe och sedan bytte jag koppen mot ett glas champagne!
Hyvlade, skrubbade och filade hela mig så förmodligen har jag gått ner samma gram som om jag hade suttit på spinningcyckeln!
Mitt på dan idag knackade det på dörren här, vilket är ganska ovanligt på landet. Det var en mamma från dagis som undrade om vi hade lust att komma hem till dem ikväll. Våra barn leker ihop men vi har sldrig tidigare setts på kvällstid så det var jättekul att få denna inbjudan! Hennes man hade fiskat massa krabbor som de behövde bli av med och behövde hjälp. Vad kul att få en inbjudan så spontant!
Nu är vi finklädda och ska ta en promenad ner till dem. Vet inte helt hur vi ska lösa hemfärden men det löser sig förmodligen.

Hoppas att du också får en trevlig lördagkväll ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Va trevlig med en sån spontan inbjudan... brukar inte vara ofta sånt händer :-).

Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll!



Min kväll i går var helt perfekt... fattar inte att jag kunde ha sån ångenst tidigare under dagen! Allt flöt på & jag känner mig glad & utvilad idag... nu orkar jag med några jobbiga dagar till!

Kram kram

2008-11-09 @ 17:09:01
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback