Nu är det skönt att denna dag snart är slut!

Denna fredag, som är min favoritdag, har inte visat sig på sin rätta sida! Nu är jag bara glad att den snart är slut så jag kan sova och vakna till en bättre dag i morgon!
Min mamma är här nu och vi sitter i köket och babblar, men hon är också trött så det passar nog henne också att sova.
Tjejerna sover sött tillsammans i Emilias säng, snart kommer de nog tassande.....

I morgon ska mina inlägg låta lite trevligare, jag lovar ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Carita

Svar; Åh, tack så jättemycket! Den där kommentaren gjorde mig überglad ska du veta :)

2008-11-21 @ 22:58:57
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: debela

hehehe... man ska skriva som man känner inte vad andra vill höra..



kramar på dig..

2008-11-22 @ 18:45:26
URL: http://debela.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback