Nallepannkakor och glass

Idag har jag lagat pannkakor till barnen och gjorde som igår, stansade ut motiv med pepparkaksformar!
Har en stor nalle som de fick, och använde sedan sylt, grädde, glasyr, små hjärtan och silverkulor som jag gjorde ögon, mun och knappar med. De blev en SUCCÈ kan jag säga!
Efteråt åt vi glass och sjöng för Leonie. Jag har tagit bilder på våra pannkakor men tyvärr har jag glömt kamerasladden på jobbet så jag kan inte lägga upp dom nu. Fixar det i morgon när jag kommer till jobbet!

Nu har jag varit ute på en långpromenad med Karin och det känns jätteskönt. Ska njuta av en kopp te nu. Dessutom ska jag leta runt på nätet efter något program som jag kan använda som schema för mina montörer under nästa år. Just nu lägger jag deras schema i vanligt excelark men jag skulle vilja hitta något bättre där jag har mer översikt på alla killar.
Har du något förslag elle idè så tar jag tacksamt emot lite hjälp :)

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback