Min lunch idag!

Vad tycker ni om min lunch idag?
Ser väl bra ut?
Skämt åsido, jag ska självklart inte dricka vinet nu. Blev väldigt glad för jag fick flaskan idag av en kund som tack för hjälpen. Alltid roligt att få lite credit!
Min lunch idag är gulachsoppa som blev över i förrgår. Raffa vägrade att äta det och förstår inte hur jag kan servera det, men jag gillar det jättemycket. Supergott med en klick creme fraich i.



Ser nu att klockan är 12,32 och det är på minuten NU Leonie kom ut! Ett helvete förvandlades till TOTAL LYCKA!
Hennes hjärtljud hade gått ner i slutet och det var bajs i fostervattnet så det kom läkare direkt för att kolla henne.
Inte så kul när de håller henne upp och ner och skakar igång henne.
Strax efter kommer den sköterska som ska sy mig. Hade TIGGT till ALLA att slippa höra om ett ev sprickande för det var min stora skräck. Även Raffa tjatade på alla: Säg inget, prata inte om det.
Sköterskan kommer, sätter sig på plast och det första hon säger är:
Oj, detta kan man kalla stjärnsmäll!
Tusen tack, du förstörde min minut av mammalycka. Lämnade över Leonie till Raffa och sög i mig all lustgas jag kunde komma åt, och domnade bort igen!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Susanne

Tack för titten!! Roligt att du hittat min blogg!

2008-11-20 @ 13:28:58
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback