Min goa vän Linda

Jag har tillbringat min lördag och halva söndag med min underbara vän Linda. Vi lärde känna varandra på mammagruppen när vi väntade Emilia och Amelie. Det klickade direkt mellan oss och sedan våra tjejer föddes har vi varit vänner. Från början bodde Linda jättenära mig och vi kunde gå till varandra varje dag. När jag minns tillbaka på min mammaledighet med Emilia, kommer Linda och Amelie direkt in i bilden.
Numera bor Linda i Varberg och vi ses inte lika ofta, men vänskapen består. Så underbart det är att ha en vän som alltid ställer upp, tänker lika och som man har roligt med.
När min Leonie föddes var hon självklar som gudmor åt henne. Det valet kommer jag aldrig ångra. Linda är dessutom GRYM på inredning och eftersom jag själv är totalt blind inom detta område har hon varit till stor hjälp många gånger.



Vi fotade massor igår. Detta är en av få bilder där vi slipper galen blick, gubbprickar, dubbelhakor och grisögon :)



Tack Linda för att du finns i mitt liv. Jag finns här för dig dygnet runt och det hoppas jag att du vet.
Ser fram emot vår nästa "Date".
Din vän för alltid.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Emma

Kikade in här lite bara :)

2008-11-16 @ 20:50:56
URL: http://emmacandell.blogspot.com/
Postat av: Helen

Visst är det skönt med riktiga vänner.

2008-11-16 @ 21:33:10
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Helena

Tänk om man hade såna underbara vänner som man kunde lite på i både vått & torrt!

2008-11-17 @ 00:54:52
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback