Min arbetsdag är slut

Oj så fort tiden går när man jobbar på :)
Det är dags att hämta mina tjejer från dagis nu. Har jobbat undan det mesta av de jobb jag tidigare lagt åt sidan. Nu behöver jag även göra en stor rensning på mitt kontor och även möblera om.
Vårt golv lutar här och jag sitter mitt i lutningen, vilket gör att jag vrider upp ryggen hela dagarna för att det ska bli rakt. Förmodligen därför min rygger värker som den gör.
Vet bara inte hur jag ska få till möbleringen så att det passar med alla kablar!

Emilia ska ta med sig Linnea hem idag. Hon leker med någon varje dag numera och egentligen ville Linnea att de skulle leka hemma hos henne idag men detfick jag säga nej till.  Emilia har ju inte varit hemma de två senaste dagarna och det märktes när jag skulle borsta hennes hår i morse! Fick styrt det så att de leker hos oss och ska bada alla tre i vårt stora badkar. Skulle gärna velat visa bilder från detta men har beslutat att aldrig lägga upp bilder på barnen utan kläder. Tyvärr finns det ju fler än trevliga bloggisar som söker runt på nätet efter söta små flickor. Fy faan att det ska behöva vara så!

Kram så länge ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Linnea

det är hemskt att det är så! :/ man borde ju kunna lägga upp vad man vill!

Har du lust att svara på dagens fråga?

Vilken är din favoritfärg? :)

2008-11-05 @ 18:21:27
URL: http://linneamarksell.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback