Lyckad arbetsdag

Som ni säkert har förstått så är min arbetssituation ganska tuff just nu och det är ofta problem med något. Det gör att jag nästan varje dag gå hem stressad över allt jag inte fått löst.
Idag kom undantaget!
Har inte tagit emot några problem, alla jobbar för fullt och telefon har varit lugn. Nu ska jag snart gå hem och det med GOTT samvete! Jag kan börja arbetsdagen i morgon i lugnt tempo och jobba vidare.

Det är nog bara EN person som har lite problem idag och det är min kära svärfar. Han jobbar extra hos oss och brukar sköta reparationer, service och alla kommersiella kunder. Just idag står stackars svärfar och monterar en pump, vilket han är väldigt ovan att göra. Han kom just in och har fortfarande MASSOR kvar att göra på sin montering, skulle bara förbi här för att hämta mer material. Normalt sätt gör killarna 2 monteringar om dagen och han står ännu med sin första.
Hoppas han får till det slutligen.


Svärfar och Leonie poserar hemma hos oss i somras!

Nu ska jag hämta upp tjejerna.
Tänkte värma en konservburk med gulachsoppa idag till middag. Enkelt och gott, och istället för att lägga tid på att laga mat kan jag LEKA med barnen istället ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: diana

Hejsan! =) Nej, det är såklart inte meningen, och jag hoppas deltagarna har heder nog att inte sitta och rösta på sig själva, det ä ju lite väl jävigt i så fall...=P Kan dock inte kontrollera ip nr, tyvärr! Gilalr din blogg, lycka till! Delta gärna i min miniundersökning! =)

2008-11-18 @ 17:18:29
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Vicki

Kollar in lite!



Ska dem följa vad björnarna gör på tv och göra efter? Det verkar vara väldigt trevligt!



Vicki

2008-11-18 @ 17:30:25
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Marielle

vill du vinna ett specialdesignat berlockarmband från by M? Var med och tävla i min blogg:)



kram /Marielle

2008-11-18 @ 19:34:21
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Helena

Mycket som hänt sen sist jag var in märker jag :-).

Allt bara bra med er eller? Här är det helt okej.



Kram kram

2008-11-18 @ 20:01:58
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback