Hej då LisebergsLena!



Hej då Lena, vi älskar dig.
Tack för att du varit barnvakt åt oss och för alla Lisebergsbesök ♥



Raffas moster Lena reser till Barbados i morgon, vilket hon gör varje år vid denna tid. Hon har den härliga förmånen att slippa vintern i Sverige och kommer hem lagom till våren igen. Under sommaren jobbar hon på Liseberg och därifrån har hon fått sitt namn av barnen. Vi önskar dig trevlig resa och ser fram emot att du kommer hem i vår.
Du får följa vårt liv med bloggen :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Vicki

Har moster Lena något boende dit hon åker eller hon åker på olika ställen?



Så fin din tallriksmodell till barnen blev!!



Vicki

2008-11-19 @ 20:40:38
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Annelie

Va lika dina barn är som syskon.. :o)



Fyyy,, vilken hemsk barnafödsel du måste ha haft. Men det är som du säger, man glömmer lätt.



Själv låg jag i 42 timmar innan min son vart född med akutsnitt... :o(

Akutsnittet berodde på att jag inte hade några krafter kvar.

Hade haft värkar i ca 45-46 timmar då. Men var inne på BB i 42 timmar.

Men, man glömmer.. :o))

Ha en underbar födelsedag med ditt hjärta.. // Annelie

2008-11-20 @ 04:12:11
URL: http://minegen65.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback