God natt

Nu är det snart dags att lägga sig och sova. Snart är det en ny vecka med nya utmaningar! Jag har massor av skoj att se fram emot nästa vecka. På torsdag fyller min lilla älskling två år, vilket innebär att för två år sedan vi denna tid låg jag på Östra och hade skitont! Fick morfin med spruta i rumpan varje kväll.
På fredag kommer min mamma på besök och ska vara hela helgen. Det ska bli jättekul, träffar henne så sällan. 
Lördag och söndag ska vårt företag stå på mässa och det får vi hoppas ger en del. Om inte annat så ger det mig massa jobb inför dessa dagar :) 


Min lilla Leonie som snart fyller 2 år. Älskar dig massor.


Hoppas ni som läser min blogg haft en trevlig helg!

God natt ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Rebeccas.se

Vilken sötnos! :)

2008-11-16 @ 22:48:44
URL: http://www.rebeccas.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback