God morgon regninga Göteborg

Fy, vilket väder Göteborg bjuder på idag! Det blåser och regnar för fullt. Tur att man inte är montör och behöver jobba ute :)
Får nog konstatera att morgonpigga Åsa är ett minne blott, numera finns bara en trött, seg och sovig Åsa! Det var lika svårt att ta sig hur sängen idag. Nu är det dags att starta dagen. Jag ska bara skriva klart detta och ett inlägg till där ni ska få se min frukost, som jag INTE rekommenderar!

Här är vi alla på väg till dagis och jobb!


Fick fota Emilia i morse! Köper massa långärmade vit tröjor på vintern för då kan hon använda sina T-shirt en stund till.



Leonie passar superbra sin nya mössa!


Emilia skulle fota mig och var smart nog att inte ta med mitt trötta och mosiga ansikte!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Elin

Det där med en massa långärmade vita och svarta tröjor är nåt som jag kör stenhårt med också till min lille son...

2008-11-18 @ 10:45:02
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback