God morgon ny vecka

Göteborg visar sig inte från sin bästa sida idag!
Det regnar grodor och som vanligt i Gbg så regnar det inte neråt utan åt sidan eftersom det konstant blåser också.

Jag snoozade säkert 8 gånger innan jag kom upp ur sängen. Vart har morgonpigga Åsa tagit vaägen?

Blev inte så poppis på jobbet när en av mina montörer insåg att jag skrivit fel stad för hans montering. De stavas nästan likadant men ligger LÅNGT ifrån varandra! Det blev inte världens bästa dag för Fredrik och jag skäms!

Nu är alla iväg alla fall och jag ska sätta fart med alla jobb som inkommit under helgen.

Önskar dig en bra dag
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback