God morgon jobbig måndag!

Det finns inte mycket rätt med denna dagen och kl är inte ens 10.00 ännu!
  • Barnen blev osams direkt när de vaknade och skrek för fulla muggar!
  • Ytterkläder var spårlöst borta och vi blev sena iväg för vi letade för fullt.
  • Rygger värker fortfarande och jag har ont
  • Jag har glömt att lämna nyckel till Anders så nu måste jag en runda till Partille, förlorad arbetstid.
  • Marcus o Jaton har jobbig montering, har lyckats muta dom till lång arbetsdag!
  • Skatteverket fattar inte att Raffa sålt Kvalitetskyla och kräver honom på MÄNGDER av pengar, vår revisor har lovat att ta tag i den saken.
  • Jag har glömt bankdosa hemma och kan inte stämma av vårt konto.
  • Har tydligen ingen hemförsäkring=Livsfarligt! Har klickat fram en nu!
  • Socker och mjölk är slut på jobbet så jag får inget kaffe!
  • Raffa sliter med kretskortbyte och blir sen till kontoret. JAG BEHÖVER DIG HÄR! 

    Ok, positivt tänkande får försöka rädda min dag!  Ta tag i allt och så kommer en ny bättre dag i morgon!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Låter som att dagen inte börjat på bästa sättet precis... Hoppas det vänder & blir bättre :-)



Jobbigt att du ska ha ont i ryggen... jag vet hur det är :-S... inte kul alls!

2008-11-03 @ 13:43:15
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Diana

Hoppas det vänder, ibland vaknar man på fel sida! Tack för söt kommentar! Har uppdaterat, kika gärna in!

2008-11-03 @ 14:46:27
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: evans

Det måste vara något genomuselt med just denna måndag. Min började med en bil som inte ville starta :/

2008-11-03 @ 15:02:22
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Marcus

Skatteverket är inte kul

2008-11-03 @ 17:05:38

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback