God morgon bästa FREDAG!

UNDERBARA FREDAG är här igen!
Hur regnigt och blåsigt det än är i Gbg så kan det aldrig ta bort min fredagsfeeling ♥

Jag är på plats på mitt kontor ochska nu avsluta en rörig vecka. Anders och Raffa kommer snart hit så idag blir det lite möte och peptalk. Ikväll ska vi ut på middag med två leverantörer och det ska bli superkul. Det är deras tur att bjuda och de har valt en Spansk tapas restaurang som jag aldrig provat innan.

Lilla Leonie äter "ostjulle" i morse. Hon ser djupt koncentrerad ut!


Hoppas alla får en underbar dag!
Om en stund kommer det lite jobbbilder på min blogg. 
Ni kanske vill se var jag tillbringar mina dagar ?

Ps. Småtjejerna låg i vår säng, Alexander i sin säng och jag vaknade i Emilias säng tillsammans med Mamma Mu!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Låter som entrevlig kväll, ha så kul.

Men med tanke på att du för ett tag sedan skrev att du skulle se på Raffa som när ni träffades så undrar jag vad mamma mu gjorde bredvid dig ?? Ha ha

2008-11-14 @ 12:13:34

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback