God morgon

Ny dag, nya utmaningar!
Idag måste jag bli färdig med denna vecka för i morgon ska jag jobba på Allum hela dagen och på fredag hade jag hoppats på att kunna vara ledig ( helt säker på att det inte kommer fungera!) Har sovit jättedåligt i natt och vaknat hela tiden och kommit på saker som jag måste ordna. Jag gör "TO DO" listor i sömnen! Sunt?

Igår fick vi en väldigt sen inbjudan till julbord för hela företaget, I MORGON! Snacka om kort varsel. Nu får jag ringa runt och jaga barnvakt, för det hade varit så trevligt att få äta lite julmat!

Ha en trevlig dag ♥

ps. Min dammsugare gick sönder igår igen! Nu ska jag även jaga kompressor till den!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback