God morgon

Ännu en morgon med massa snoozande!
Jag får nog börja äta någon vitam för detta är inte likt mig, jag brukar ju studsa upp på morgonen. Fick sen genomlida en kall dusch eftersom vår luft/vatten värmepump inte gav något vatten. Det positiva med det är ju att man vaknar till ordentligt och att jag har goda kontakter när det gäller värmepumpar :)

Nu är det latte och en smörgås som gäller, sen ska jag ta tag i alla servicejobb som ligger. Vi har anställt Raffas pappa, som också är kyltekniker, på timmar så han sköter alla sådana jobb åt oss. Helt perfekt.
Vi har även fattat beslut om att att anställa Björn, som just nu jobbar extra åt oss. Nu ska bil och verktyg inhandlas.
Finns med andra ord en del att ta tag i idag.

Ha en bra dag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: barnshoppingbloggen - allt för shoppinggalna mamas & papas!



Välkommen in i min blogg, tävla om två mjuka luciakronor från Oskar & Ellen! En till dig & en till din vännina kanske? :)

2008-11-11 @ 10:41:12
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback