God morgon

Tanken var att jag skulle vara på gymmet 09.30 men eftersom jag sitter här och bloggar så har jag alltså inte kommit iväg denna morgon! Vi sov för länge allihop och dessutom har jag så ont i huvudet att det känns som om jag sprängs snart. Drack 3 glas vin igår men det känns som jag drack 3 FLASKOR, och inte hittar jag några värktabletter heller.

Nu sitter vi alla och softar i soffan efter en god frukost. Planen är att åka till gymmet 15.00 och köra spinning/core istället för yoga. Efter solningen tänkte jag att tjejerna kunde hänga med mig in och basta och duscha.

Ska jaga runt efter en värkttablett nu!

Ha en underbar lördag ♥1
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Diana

TACK!! Vad glad jag blir! Tycker om din blogg också! =) Läs gärna mitt nya inlägg! Kram

2008-11-08 @ 12:58:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback