Frukostvarning!

Det blev stressigt i morse så jag hann inte fixa till en smörgås!
Kastade istället ner en Gorby`s pirog med tacosmak och detta åt jag till frukost tillsammans med mitt kaffe.
SNÄLLA, gör inte som jag. Det finns inget positivt med denna frukost.
Dessa smaker ihop i min mun SKAR sig, det var som att äta gift.



Hoppas du har ätit något gott och får en bra dag ♥

Nu kör vi på för fullt!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Debela

Sv. Tack så mycket. Det är mina egna erfarenheter. Jag arbetar just nu bara som personlig assistent. Men vill så snart som möjligt jobba med bröllop, mässor, events och sådant.

Kram

2008-11-18 @ 11:28:00
URL: http://debela.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback